Menu

תהליך העבודה

קצת על תהליך העבודה

אנו חיים כיום בעולם מאוד 'ממותג'. כן, בין אם אהבנו או לא את ההגדרה הזו, זו המציאות שלנו. לכל דבר יש שם, הגדרה וזהות מותגית.
האינטרנט שולט והרשתות החברתיות מנצחות על המנגינה כולה.
המציאות מספקת לנו חידושים המייצרים התמודדויות חדשות בפרקי זמן קצרים וישנו צורך במתן פתרונות יצירתיים כל הזמן.

הסטודיו מתמחה בעיצוב חווית משתמש כשהדגש הוא על חוויה כוללת מה- Online ל- Offline ולהיפך.
מתודולוגיית העבודה כוללת מחקר נרחב והעמקה עד להבנת ערכי הליבה של העסק/המוצר או השירות ובעיקר המהלך אליו אנו מעוניינים ללכת כשהמטרה היא התוצר.
כל אלה יסודות עקרוניים עליהם אני לא מוותרת בתהליך לפני שאני נגשת לעבודה הקריאטיבית.
הדגש הוא על דיוק המחקר, המסקנות, חשיבה יצירתית ותוצריהם. כל אלה מאפשרים לי להציע פתרון ייחודי המותאם במלואו ליעדים שאנו מציבים.

בסטודיו ניתנים מגוון פתרונות בתחומים שונים.
מתן שירותי עיצוב לפי דרישה ולפי הצורך שעולה בעבודה המשותפת החל מפתרונות אינטרנטיים, עיצובים לאפליקציות סלולר ודברי דפוס.

התמחויות בסטודיו

מדיה דיגיטלית

• Web – עיצוב אתרים תדמיתיים, שיווקיים ואתרי תוכן.
• עיצוב אתרי מידע וידע לחברות.
• עיצוב אפליקציות web ו-Desktop.
• עיצוב אתרים ואפליקציות לסמארטפון
• מיילרים, באנרים, חומרי שיווק אינטרנטיים מגוונים

מיתוג ושפה גרפית

• עיצוב לוגו ותדמית – ספר מותג
• מוצרי תדמית וחומרים שיווקיים לדפוס – ברושורים, חוברות, גלויות, מארזים וכל חומר נדרש
• חומרים שיווקיים דיגיטליים (ניוזלטר, גלויה אינטרנטית וכו')
• עיצוב עמודי חברה ואפליקציות ל- Facebook

מיתוג וזהות עסקית

הזהות העסקית היא הבסיס לתדמית אותה אתם מעוניינים לקדם או לשווק.
פיתוח הלוגו הוא תוצאה של הבנת התדמית הרצויה לעסק או השירות שלכם. כדי להשיג את התוצאה הנכונה והטובה ביותר יש להגדיר
נכון ולדייק את קהל היעד של העסק שלכם, מה אתם מעוניינים לשדר לו, וכיצד תרצו להיתפס בעיניו.
יחד נגבש מסמך אפיון שיהווה בסיס לעיצוב הלוגו והתדמית הרצויה לעסק שלכם.
בתהליך יכולים להיות שותפים מספר אנשי מקצוע כמו: יועץ עסקי לצורך אסטרטגיה שיווקית, יועצי תדמית, כותבי תוכן, מקדמים ברשתות החברתיות וכל מי שתהיו מעוניינים לשתף ולערב בתהליך.

תהליך הפיתוח של הלוגו הוא תהליך מרתק אותו אני מתעדת בכתב, על הבחירות שנעשו בו כמו צבעים, פונטים, איך הגענו לרעיון, לסלוגן ולכל הבחירות הקשורות בתהליך.
מסמך שיועבר אליכם בסוף התהליך יחד עם התוצר הסופי.
הבריף מהווה תשתית עבודה המכילה את כל האינפורמציה הדרושה לצורך הגדרת זהות העסק ברמה הרעיונית עפ"י סדרת שאלות מנחות.
לאחר אישור הבריף עלידכם, יישלחו שלוש הצעות ללוגו אשר מתוכן תבחרו הצעה אחת אותה נדייק עד לקבלת התוצאה הרצויה.
הלוגו ייבנה ויימסר לכם בפורמט שיאפשר לכם לעשות בעתיד כל שימוש כמו הדפסה בגדלים שונים לדוגמא על בד עבור ביתן אישי שלכם בתערוכה, הדפסת שלטים, ניירת, הטמעה במצגות וכד'.

מוצרים שיווקיים מודפסים

כרטיס ביקור כבר אינו מהווה כלי ליצירת קשר בלבד, כבעבר.
היום במציאות בה אנו כמעט ולא עושים שום צעד לפני ש "בדקנו באינטרנט", כרטיס הביקור מהווה הזמנה לשלב הביניים לפני שהלקוח שלכם מחליט ליצור קשר במייל או בשיחת טלפון – שלב הכניסה לאתר או לפייסבוק שלכם.
לצורך כך מעבר לתדמית הרצויה שהוא צריך לשדר בהתאם למיתוג שנבחר לעסק שלכם בכרטיס עומד בפנינו אתגר נוסף –
יצירת גירוי וסקרנות אמיתיים אצל הלקוח שייגרמו לו לחפש אתכם ואת העסק או המוצר שלכם באינטרנט.
אותו רעיון עומד מאחורי כל מוצר שיווקי מודפס אחר. אם זו חוברת, ברושור או כל מוצר שמטרתו לתקשר אתכם באופן הטוב ביותר.

המוצר הסופי – מה נקבל

התהליך כולל עיצוב והפקה בבית הדפוס. אתם לא צריכים לזוז מהכיסא, המוצרים יגיעו אליכם.
המוצרים שלכם יודפסו בבית דפוס מקצועי על גבי נייר איכותי ובשימוש כל האלמנטים הדרושים לקבלת תוצאה שתתאים בדיוק לתדמית הרצויה לכם ולעסק שלכם.
חשוב להבין ולזכור: הלקוח של כרטיס הביקור שלכם אינו אתם אלא הלקוחות שלכם!

עיצוב והקמת אתר אינטרנט

בתהליך עבודה אישי ואיטרטיבי נבין יחד מה באמת נחוץ לכם לעסק או למיזם שלכם או לכל רעיון שאותו תהיו מעוניינים לקדם.
התהליך כולל פגישת הכרות ואפיון כך שנוכל בסופה להגדיר לעצמנו קווים מנחים ברורים לתהליך למשל כמו:
– מהם צרכי העסק אותו האתר מייצג ומהן הציפיות מהאתר
– מה המטרות והיעדים שהינכם מציבים לאתר. תדמית? הבאת לקוחות? יצירת קהילה?
– מי קהל/קהלי היעד של העסק והאתר וכיצד נגיע אליהם בעיצוב נכון
– כיצד אנו רוצים שהעסק ייתפס בעיני הלקוחות שלכם
– מה תחשב הצלחה עבורכם? הכרה וחשיפה/ ריבוי כניסות גולשים – לדוגמא בפורטל ידע ומידע.  או אחוזי המרה גבוהים? – במילים אחרות:
רווחים 
גבוהים.
תהליך העבודה מולי כולל אפיון לאתר המתבסס על המסקנות מפגישת האפיון וההבנה מה באמת דרוש לכם.
לאחר פגישה זו אשלח אליכם סיכום ומסקנות, ואפיון אשר יהווה בסיס לעיצוב ובניית האתר.

את עושה רק עיצוב? גם בניה?  – אפשר גם וגם

לקוחות המעוניינים בכל התהליך – איפיון, עיצוב ובניית האתר כולל העלאת האתר לשרת האחסון חיבור הדומיין אשר ירכש ע"י הלקוח
הדרכה על מערכת ניהול התכנים – במידה ויש כזו.
לקוחות המעוניינים בעיצוב בלבד – אפיון ועיצוב ללא בניייה ותכנות במידה ויש לכם מי שיתכנת וייבנה עבורכם את האתר ותהיו מעוניינים בשרותי העיצוב בלבד, אשמח לעשות זאת עבורכם.