Menu

Chermez

מיתוג ושפה גראפית לסטודיו לאופנה

  • תיאור:

    מיתוג

  • לקוח:

    ענת ויעל - סטודיו שרמז

  • תאריך:

    2012

את Chermez הקימה יעל יצחקי שחלמה והגשימה את הרעיון לפתוח מעין "סלון כלות" לנערות וילדות בו הן יקבלו כל מה שהן צריכות תחת קורת גג אחת. ליעל חברה איילת בר והביאה עמה רקע מקצועי וניסיון רב בסחר זכיינות, איילת חיה וגדלה בתוך ענף הטקסטיל והאופנה.

הרעיון המרכזי הוא סטודיו לבגדים, נעליים ואקססוריז לאירועים לבנות בגילאים 12-18 בהתאמה אישית.
אז יש לנו: חלום. רעיון. ושתי נשים שאפתניות. עכשיו צריכים לראות ולשמוע על זה.
האתגר
האתגר הניצב בפנינו היה להעביר דרך השפה הגרפית את הפיכת פעולת הרכישה ל- "חגיגה" "אירוע".
בעצם מדובר בפעולה שמתרחשת ע"י אלפי אימהות וילדות כאשר הן יוצאות ל"מסע" רכישת שמלה נעליים ואביזרים לכבוד אירוע חגיגי וחשוב כמו בת מיצוה או מסיבת סיום התיכון. רוצים להפוך את הפעולה היומיומית הזו לחגיגה של ממש. לאירוע משמעותי בלתי נשכח עבור הילדה (והאם)
ערכי הליבה
• אותנטיות
• מסתורין
• כיבוד הנשיות, הנערה במרכז
• חוויה אקסטרימית, עד תיאטרלית
• נוחות. הכל תחת קורת גג אחת
המשימה
נרצה שהלוגו יתקשר החוצה לקהל הרלוונטי שמחה, חוויה נעלה עם מעט מסתורין, מלכותיות, אירוע שכיף להשתתף בו ולחוות אותו.
נשאף לחזק את תחושת הביטחון של הנערה ולעורר אצלה תחושת חגיגה שהיא רק לכבודה. את הנסיכה היום.
הפתרון
בחרתי לעצב לוג בצבע אחד שיכול להחליף את צבעו בהתאם לצורך, הסיבה לכך היא הרצון להשיג מראה חד נקי וברור שתומך ברעיון של הלבשה לאירוע הנלקח במלוא הרצינות.
הקו המנחה הוא שמירה על מראה מהודק, נקי ומוקפד. בעזרת שימוש במיעוט אלמנטים ומיעוט צבעים הושגה התוצאה הרצויה לנו – נקיון והידוק אותם רצינו לשדר. שפה גרפית נקיה לא מקושקשת לא משורבטת – אלגנטית.

 

עבודות דומות