Menu

שפה גרפית ועיצוב אתר לסטרטאפ

עיצוב לוגו ושפה גרפית, עיצוב אתר רספונסיבי לחברת סטרטאפ

  • תיאור:

    שפה גרפית ועיצוב אתר לסטרטאפ

  • לקוח:

    Biobeat

  • תאריך:

    2015

עיצוב לוגו ושפה גרפית, עיצוב אתר רספונסיבי לחברת סטרטאפ

סיפור המוצר

המוצר של biobeat הוא שעון יד היודע לנתר סימני חיים חיוניים, כגון מצב הכרה, סטורציה (אחוז חמצן בדם), דופק, טמפרטורת גוף, שריפת קלוריות, צעדים ומעקב אחר איכות שינה. מדובר בשעון היודע לאגור את הנתונים ולשדרם למערכת מידע אשר תתריע במצב מצוקה או לחילופין תעזור ללמוד על מערכות הנמדדות ולסייע בהבנה רפואית.
כיצד אנו עושים זאת לאחר שרשמו פטנט ייחודי בעל אישורי FDA ואישור CE, פנו חברי biobeat למתג את המוצר שלהם, לקרוא לו בשם, וליצר סביבו שפה גרפית מהודקת וברורה שתתקשר את מסרי המוצר בצורה הטובה ובהירה ביותר החוצה אל קהל המשתמשים הכולל ספורטאים, טייסים, ואנשים בעלי סיכון בריאותי או בני הגיל השלישי.
השעון שהינו בעל אמינות גבוהה ביותר שהוכחה במסגרת ניסוי שבוצע בבי"ח איכילוב וזכה למאמר רפואי אוהד מאת פרופ' פיני הלפרין (מנהל חדר מיון איכילוב ובעל שם עולמי בתחום רפואה)
מעוצב בקווים נקיים בעלי אופי עדכני השואבים השראה מעולם הספורט והמסכים.
השפה הגרפית סביב המוצר מבקשת להעביר מסרים של רוגע וקלילות לצד בטחון ואמינות, נעשה שימוש בקווים רכים מתעגלים ללא 'פינות חדות' וצבעוניות הנעה על סקלת צבעים מצומצמת יחסית אך עשירה במרקם הגוונים (שימוש בגרדיאנט) עובדת בהלימה ומתכתבת עם מראה המוצר – השעון. המסר העיקרי שמבקשת החברה להעביר ללקוחותיה הפוטנציאליים הוא בטחון ואמינות על אף שמדובר במוצר התומך בביטחון האישי של המשתמש אך אינו מקוטלג רק כמוצר רפואי.
לנתונים אלה נדרש המיתוג ועיצוב השפה הגרפית לתת מענה ולקבל ייצוג מדויק בעיצוב הלוגו.
תהליך מיתוג, עיצוב שפה גרפית כללו עיצוב לוגו, עיצוב כרטיס ביקור, עיצוב אתר רספונסיבי ועיצוב ניירת חברה.
אתם מוזמנים לבקר באתר bio-beat.com

ערכי המותג

אמינות
ביטחון אישי
ייחודיות
תכליתיות
חדשנות

 

עבודות דומות